Soundtrack od serca
Eunsoo otrzymuje propozycję napisania tekstu piosenki dla słynnego kompozytora. Jednak traci zlecenie, bo jej tekst nie oddaje emocjonalnych rozterek związanych z niespełnioną miłością. Dziewczyna odkrywa, że jej wieloletni przyjaciel Sunwoo jest w kimś zakochany. Prosi go, by zamieszkał z nią i pomógł jej napisać tekst. W kim tak naprawdę kocha się Sunwoo? I od kiedy trwa ta miłość?