Kocham cię, Beth Cooper
Kiedy kujonowaty prymus wyznaje miłość cheerleaderce podczas przemówienia na rozdaniu świadectw, dziewczyna drażni go seksualnie, co prowokuje jej zazdrosnego chłopaka do ścigania chłopaka w serii dzikich pościgów i gwałtownych konfrontacji podczas imprezy z okazji zakończenia roku szkolnego.
/i> wobec Beth (Hayden Panettiere), jednej z najpopularniejszych dziewczyn w szkole, która siedziała w ławce tuż przed nim na wielu lekcjach (Boże błogosław porządek alfabetyczny!). Za sprawą swojego czarującego przyjaciela, Richa (Jack T. Carpenter), Denis wyznaje prawdę i deklaruje miłość podczas swojego przemówienia na uroczystości inauguracyjnej, a także wymienia imiona kilku innych białych słoni, które przewijają się przez klasę maturalną. Jego zakłopotanie trwa jednak krótko, gdy na jego i Richa imprezie z okazji zakończenia roku szkolnego zjawia się Trójca – Beth i jej dwie najlepsze przyjaciółki, super-wredna Cammy (Lauren London) i super-łatwa Treece (Lauren Storm). Niefortunnie dla Denisa, zjawia się także gruboskórny, mający nadzieję na wojsko chłopak Beth, Kevin (Shawn Roberts), wraz z dwoma równie groźnymi kumplami obdarzonymi dwucyfrowym IQ. Kiedy nieuchronnie otwiera się puszka z napisem „obraziłeś moją kobietę”", Beth przychodzi z pomocą i zabiera Denisa, Richa, Cammy i Treece'a swoim zdezelowanym kabrioletem. Gdy pościg trwa od zachodu do wschodu słońca, Denis uświadamia sobie, że jego mała przemowa dała początek jednej z najdzikszych, najbardziej burzliwych, zabawnych i odkrywczych nocy w jego życiu.