Animacja, Fantasy
Ślub Mal i Bena to największe wydarzenie w historii Auradonu, lecz Hades nie zamierza do niego dopuścić, co prowadzi do wielkiego starcia na Wyspie Potępionych, które może wszystko zmienić!