Żółte psisko
Piętnastoletni Travis chce przegonić rozbrykanego kundelka, którego przygarnął jego młodszy brat. Żółte psisko okazuje się jednak niezwykle odważne – nie tylko broni gospodarstwa, ale ratuje też życie Travisowi.