Bohaterowie wszech czasów: Indiana Jones i Harrison Ford
Od niepozornych początków aktora telewizyjnego, przez przełomową karierę gwiazdy hitów kina akcji, aż po bardziej złożone role filmowe, które nastąpiły później, ten nowy dokument śledzi bogatą karierę Harrisona Forda. Razem z ekipą filmową i obsadą udaj się w podróż śladami Harrisona wcielającego się w rolę Indiany Jonesa i przekonaj się, jak tworzyła się historia kina.
Od niepozornych początków aktora telewizyjnego, przez przełomową karierę gwiazdy hitów kina akcji, aż po bardziej złożone role filmowe, które nastąpiły później, ten nowy dokument śledzi bogatą karierę Harrisona Forda. Razem z ekipą filmową i obsadą udaj się w podróż śladami Harrisona wcielającego się w rolę Indiany Jonesa i przekonaj się, jak tworzyła się historia kina. Dokument rzuca rzadkie, osobiste spojrzenie na prawdziwą legendę.