Indiana Jones i artefakt przeznaczenia
Harrison Ford powraca do kultowej roli archeologa, Indiany Jonesa, w wyczekiwanej, ostatniej odsłonie słynnej serii. Wielka, oszałamiająca przygoda w różnych zakątkach świata pełna wyzwań, które wystawią na próbę siłę i wytrwałość głównego bohatera. Indiana Jones (Ford) musi za wszelką cenę chronić starożytny artefakt pozwalający zmienić bieg historii przed ludźmi, którzy chcą wykorzystać mechanizm dla własnych korzyści. Gwiazdorska obsada w składzie Phoebe Waller-Bridge, Antonio Banderas, John Rhys-Davies, Toby Jones i Mads Mikkelsen dba o to, aby "Indiana Jones i artefakt przeznaczenia" nieustannie trzymał w napięciu. Ekscytujący finał serii wyreżyserował James Mangold, scenariusz napisali: Jez Butterworth, John-Henry Butterworth, David Koepp i James Mangold, postaci stworzyli zas George Lucas i Philip Kaufman.