Deadpool & Wolverine
Marvel Studios przedstawia swoją wybitną pomyłkę. Wade Wilson prowadzi smętne i nudne życie. Kiedy światu zaczyna zagrażać niebezpieczeństwo, niechętnie wkłada swój kostium, aby przekonać Wolverine’a… A zresztą, po prostu obejrzyjcie film. Opisy fabuły są bez sensu.