Logan: Wolverine
Niedaleka przyszłość. Logan ukrywa się na granicy meksykańskiej ze schorowanym Profesorem X. Ich plany biorą w łeb, gdy na miejscu pojawia się młoda mutantka ścigana przez siły zła.