hawkeye
Nowa seria oryginalna Marvel Studios osadzona jest w postbliptycznym Nowym Jorku. Były Avenger, Clint Barton, znany też jako Hawkeye (Jeremy Renner), ma pozornie proste zadanie – spędzić święta z rodziną. Niestety, na kilka dni przed Gwiazdką wypływa niepokojąca sprawa z przeszłości. W tej sytuacji Hawkeye niechętnie łączy siły z 22-letnią Kate Bishop (Hailee Steinfeld), świetną łuczniczką i jego wielką fanką, i wspólnie próbują rozwiązać zagadkę kryminalną.
Kate Bishop wplątuje się w zagadkę kryminalną, przy okazji zmuszając Hawkeye'a do odkurzenia łuku.
Kłótnia niemal niszczy relację Kate i Clinta, ale Kate dokonuje odkrycia, które wszystko zmienia.
Relacja Clinta i Kate jest wystawiona na próbę, gdy mierzą się z konsekwencjami ujawnienia spisku.