Czarna Wdowa
Natasha Romanoff, czyli Czarna Wdowa, mierzy się ze swoją mroczną przeszłością i powiązaną z nią konspiracją. Za Natashą podąża siła, która nie powstrzyma się przed niczym, żeby ją zgładzić. Czarna Wdowa musi uporać się ze swoją szpiegowską przeszłością i relacjami jeszcze sprzed dołączeniem do Avengers.
W wypełnionym akcją thrillerze szpiegowskim Marvela „Czarna Wdowa” Natasha Romanoff, czyli Czarna Wdowa, mierzy się ze swoją mroczną przeszłością i powiązaną z nią konspiracją. Za Natashą podąża siła, która nie powstrzyma się przed niczym, żeby ją zgładzić. Czarna Wdowa musi uporać się ze swoją szpiegowską przeszłością i relacjami jeszcze sprzed dołączenia do Avengers. Scarlett Johansson powraca do roli Natashy/Czarnej Wdowy, w roli Yeleny występuje Florence Pugh, David Harbour występuje jako Alexei/The Red Guardian, a Rachel Weisz jako Melina. „Czarna Wdowa” to pierwszy film Czwartej Fazy Kinowego Uniwersum Marvela. Wyreżyserowała go Cate Shortland, a producentem jest Kevin Feige. Sceny z migającymi światłami lub wzorami mogą mieć negatywny wpływ na widzów nadwrażliwych na światło.