Dinosaurs: The True Story
W świecie, w którym dinozaury przetrwały i ewoluowały na tyle, by postawić stopę na Księżycu, w kierunku Ziemi zmierza gigantyczna asteroida. JASA (Jurajska Agencja Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej) rusza do akcji, by zapobiec katastrofie.