Dronersi
Młodzi dronerzy Corto, Mouse i Enki jednoczą swoje wyjątkowe talenty, by ocalić swoją wyspę. Ale pomoc ze strony genialnego naukowca Wyatta Whale’a to być może więcej, niż pragnęli!
Corto, Enki i Mouse pochodzą z Nuï, rajskiej wyspy… którą pochłania morze. Aby ocalić wyspę od zniknięcia, trójka przyjaciół musi wygrać PUCHAR WHALE’A! Jego organizator, Wyatt Whale, mianuje zwycięzcę lub zwyciężczynię wyścigu - swoim dziedzicem lub dziedziczką oraz spełni jego lub jej tech-życzenie! Podczas wyścigów, dzieciaki z drużyny Tiki stopniowo odkrywają swoją siłę, a przede wszystkim to, że przyjaźń pomaga przezwyciężyć nawet największe niebezpieczeństwa. Poznają historię kraju zwanego Terraqua i dowiedzą się o tajemniczej cywilizacji Aquan… Przeżyj wraz z naszymi bohaterami tę barwną przygodę!