Transhumance - Routes of a Disappearing Life
Każdego roku hiszpańska rodzina prowadzi 3200 zwierząt w zapierającej dech w piersiach konnej podróży przez starożytne szlaki. Prowadzą oni odwieczny styl życia zwany pasterstwem transhumacyjnym. W obliczu współczesnych zagrożeń, wytrwałość rodziny pokazuje, co można ocalić, jeśli się o to walczy.