Anatomia głupoty
W ANATOMII GŁUPOTY domorośli "naukowcy" konkurują o koronę najbardziej niedouczonego, gdy sprawdzają w praktyce prawa nauki takie jak moment obrotowy, grawitacja i zasady dynamiki Newtona. Przekonują się na własnej skórze, że prawa nauki są bezwzględne. Oto ANATOMIA GŁUPOTY.