Pułapki umysłu
Jason Silva odwiedza starożytne i współczesne miejsca w Londynie, badając ewolucję ludzkiego mózgu.
Jason Silva odwiedza Jerozolimę, aby zbadać, w jaki sposób mózg przetwarza duchowość i wiarę w Boga.
Jason Silva jedzie do Nowego Orleanu, aby dowiedzieć się, czy jesteśmy zaprogramowani, aby grzeszyć?