Washington Black
Epickich rozmiarów przygodowa opowieść o artyście i naukowcu George'u „Washu” Blacku, który rusza w podróż po świecie za pomocą dziwnej latającej maszyny. Wash podróżuje przez Amerykę i zimne morza Arktyki po gotyckie wieże starej Europy i pustynie Afryki Północnej, cały czas umykając o włos przed śmiertelnie niebezpiecznym łowcą nagród.