Małe ogniska
„Little Fires Everywhere” to historia oparta na bestsellerze Celeste Ng z 2017 roku. Przedstawia przeplatające się losy idealnej rodziny Richardsonów oraz enigmatycznej matki i córki, które wywracają ich życie do góry nogami. Fabuła zgłębia wagę sekretów, naturę sztuki i tożsamości, niemal zwierzęcą siłę macierzyństwa oraz niebezpieczną wiarę w to, że przestrzeganie zasad może zapobiec katastrofie.