Czarny tort
Po śmierci matki dwóch poróżnionych braci musi odłożyć na bok to, co ich dzieli, by poznać jej tajemniczą przeszłość. Wiedzie ich to w podróż z Karaibów do Londynu i Kalifornii, gdzie czeka na nich jej słynny czarny tort.
W końcu lat 60. XX wieku panna młoda o imieniu Covey ucieka i znika na morzu u wybrzeży Jamajki.
Covey jest zdecydowana zacząć nowe życie w nowym mieście – ze skradzioną tożsamością.
Benny i Byron są wstrząśnięci, kiedy pojawia się ktoś nieznajomy, by wysłuchać nagrania Eleanor.
Byron i Benny w końcu dowiadują się prawdy o morderstwie w dniu wesela ich matki.