Najdłuższa podróż
Zrealizowany na podstawie bestsellerowej powieści mistrza gatunku Nicholasa Sparksa, film „Najdłuższa podróż” opowiada miłosną historię dwójki młodych ludzi pochodzących z odmiennych światów.
Zrealizowany na podstawie bestsellerowej powieści mistrza gatunku Nicholasa Sparksa, film „Najdłuższa podróż” sprawi, że uwierzysz w prawdziwą miłość. Gdy Luke (Scott Eastwood), były mistrz w ujeżdżaniu byków stara się powrócić na arenę, poznaje Sophię (Britt Robertson), studentkę, która przygotowuje się do podjęcia swojej wymarzonej pracy w Nowym Jorku. Dla dwójki młodych ludzi, pochodzących z tak odmiennych światów, rozpoczyna się niezwykła, romantyczną podróż, podczas której los styka ich ze starszym mężczyzną Irą (Alan Alda). Jego wzruszające wspomnienia własnego małżeństwa są tak inspirujące, że zmieniają życie młodej pary na zawsze.