Każdy zasługuje na wspaniałą historię miłosną, ale w przypadku 17-letniego Simona jest to nieco skomplikowane. Nastolatek nie ujawnił się jeszcze jako gej i nie zna tożsamości anonimowego kolegi z klasy, w którym zakochał się przez internet. Rozwiązanie obu tych problemów będzie przezabawną, przerażającą i zmieniającą życie przygodą.