Czarodziejska Cukiernia Alicji
Gdy młoda Alicja dziedziczy zaczarowaną książkę kucharską swojej prababci, zaczyna swoją przygodę w Czarodziejskiej Cukierni, gdzie odkrywa magię jedzenia.
Gdy młoda Alicja dziedziczy zaczarowaną książkę kucharską swojej prababci, zaczyna swoją przygodę w Czarodziejskiej Cukierni, gdzie odkrywa magię jedzenia, która zbliża do siebie mieszkańców Krainy Czarów.