T.O.T.S. Totalnie Odlotowy Transport Słodziaków
Pingwin Pim i flaming Fredzio są Młodszymi Lotnikami w T.O.T.S., Totalnie Odlotowym Transporcie Słodziaków, gdzie zajmują się przynoszeniem najsłodszych malutkich zwierzątek ich rodzicom.
Pingwin Pim i flaming Fredzio właśnie dostali najlepszą pracę na świecie… są Młodszymi Lotnikami w T.O.T.S., Totalnie Odlotowym Transporcie Słodziaków. Zajmują się przynoszeniem najsłodszych malutkich zwierzątek ich mamusiom i tatusiom. Jako pierwszy zespół, który nie jest złożony z bocianów, ci dwaj skrzydlaci kumple muszą się wiele nauczyć. Na szczęście z rozumem Pima i sercem Fredzia szybko udowodnią, że każdy ptak zasługuje na szansę, bez względu na upierzenie.