Terytorium
„Terytorium” to wnikliwe spojrzenie na walkę rdzennego ludu Uru-Eu-Wau-Wau z postępującym wylesianiem, spowodowanym przez rolników i nielegalnych osadników w brazylijskiej Amazonii. Dzięki zachwycającym ujęciom film zabiera widzów w głąb społeczności Uru-Eu-Wau-Wau i daje bezprecedensowy dostęp do tych, którzy nielegalnie wypalają i karczują chronione ziemie tubylców.