Delta rzeki Okawango
Dorzecze rzeki Okawango jest ważnym źródłem wody dla lokalnych mieszkańców i wielu gatunków afrykańskich zwierząt. Oaza ta jest jednak obecnie zagrożona z powodu rosnącej presji ze strony działalności człowieka. Wybierz się na epicką wyprawę śladami współczesnych odkrywców, którzy przez cztery miesiące przemierzają trzy kraje, by ocalić system rzeczny zasilający Deltę Okawango, jedno z ostatnich mokradeł na naszej planecie.