Sławny pilot wyścigowy Dusty wstępuje w szeregi elitarnego lotniczego oddziału strażaków. Nieustraszona ekipa walczy z pożarem Turbockiego Parku Narodowego, a Dusty dowiaduje się czym jest prawdziwe bohaterstwo.