W domu innego
W powojennych Niemczech w 1946 roku, Rachael Morgan przybywa do ruin Hamburga, aby połączyć się ze swoim mężem Lewisem, brytyjskim pułkownikiem, który bierze udział w odbudowie miasta. Rachael dowiaduje się, że będą dzielić dom z niemieckim wdowcem i jego przeżywającą trudności córką. W tej pełnej napięcia scenerii, wrogość i żal ustępują miejsca namiętności i zdradzie.
Akcja filmu „W domu innego” rozgrywa się w powojennych Niemczech w 1946 roku. Rachael Morgan (Keira Knightley) przybywa zimą do ruin Hamburga, aby połączyć się ze swoim mężem Lewisem (Jason Clarke), brytyjskim pułkownikiem, któremu powierzono zadanie odbudowy zniszczonego miasta. Kiedy jednak wyruszają do nowego domu, Rachael z zaskoczeniem odkrywa, że Lewis podjął nieoczekiwaną decyzję: będą dzielić okazały dom z jego poprzednimi właścicielami, niemieckim wdowcem (Alexander Skarsgård) i jego przeżywającą trudności córką. W tej napiętej atmosferze wrogość i żal ustępują miejsca namiętności i zdradzie.