Science fiction, Thrillery
Trzymający w napięciu thriller o rodzinie uciekającej przed katastrofą naturalną, która stanowi ogromne zagrożenie dla ludzkości.
Mark Wahlberg w roli Elliota Moore’a, nauczyciela fizyki w liceum, próbuje uratować swoją rodzinę przed przerażającym, niewidzialnym zabójcą. Kiedy Elliot odkrywa niewiarygodną prawdę na temat tego, co się dzieje, jasne jest, że nikt nigdzie nie jest bezpieczny.