Akcja i przygoda, Science fiction
Gdy Wojny Klonów przetaczają się przez galaktykę, Anakin Skywalker i jego nowa padawanka Ahsoka Tano wyruszają na niebezpieczną misję, by uratować porwanego syna przestępcy Jabby Hutta.
Gdy Wojny Klonów przetaczają się przez galaktykę, Anakin Skywalker i jego nowa padawanka Ahsoka Tano wyruszają na niebezpieczną misję, by uratować porwanego syna przestępcy Jabby Hutta. Renegat hrabia Dooku jest zdeterminowany, by zniweczyć ich starania, a czyni to, wysyłając w pościg niezwykle skuteczną zabójczynię, Asajj Ventress. Film zawiera ujęcia z tytoniem.