Gwiezdne wojny: Wojny klonów
Saga „Gwiezdne Wojny” stworzona przez Geogre'a Lucasa i Lucasfim Animation trwa! Dzięki najnowszej filmowej technice animacji komputerowej, kultowym postaciom, niesamowitej akcji i ponadczasowej bitwie między dobrem i złem, „Gwiezdne Wojny: Wojny Klonów” poszerzają świat „Gwiezdnych Wojen” o nowe przygody rozgrywające się w odległej galaktyce.