Arjan's Big Year
W 2016 roku ornitolog Arjan Dwarshuis podjął śmiałą próbę: zobaczyć w ciągu jednego roku więcej gatunków ptaków niż ktokolwiek w historii. Film śledzi jego podróż przez czterdzieści krajów, przez odległe lasy deszczowe i palące pustynie, w pełnym determinacji wyścigu o pobicie rekordu świata.