Planeta ptaków
Ptaki mogą żyć niemal wszędzie, od bieguna północnego po odosobnione wyspy. W jaki sposób te wytrzymałe zwierzęta są w stanie przetrwać w tak zróżnicowanych warunkach? Umiejętność adaptacji do różnych warunków zawdzięczają swoim ciałom, piórom, ruchom i śpiewowi. Podczas tej wyprawy po świecie ptaków poznamy je nieco bliżej.