Cudowny świat Myszki Miki
Oto nowa seria niezwykłych, zabawnych przygód Myszki Miki i jego przyjaciół! W szalonym świecie, gdzie magia Disneya sprawia, że to co niemożliwe, staje się możliwe, dobrze nam znana ekipa dokonuje niezwykłych czynów, pokonując przy tym liczne przeszkody!