Czarownica
Angelina Jolie jako „Czarownica” najsłynniejszy disneyowski szwarccharakter bajki o Śpiącej Królewnie. Wskutek zdrady serce Diaboliny zamienia się w kamień, a żądza zemsty popycha ją do rzucenia klątwy na nowonarodzoną córkę władcy.
„Czarownica” to nieznane dzieje najsłynniejszego disneyowskiego szwarccharakteru z bajki o Śpiącej Królewnie. Wskutek zdrady serce Diaboliny zamienia się w kamień, a żądza zemsty i obawa o los Kniei, nad którą sprawuje pieczę, popycha ją do rzucenia klątwy na nowonarodzoną córkę władcy ludzi, Aurorę. Królewna dorasta pośród chaosu wywołanego przez konflikt między magiczną krainą, którą kocha, a krajem ludzkim stanowiącym jej dziedzictwo. Diabolina zdaje sobie w końcu sprawę, że tylko Aurora może pogodzić zwaśnione kraje i podejmuje kroki, które na zawsze odmienią ich los.