Lekcja: Morderstwo
Psycholożka śledcza i była profilerka FBI Bryanna Fox wraz z grupą studentów ponownie otwiera sprawy skazanych seryjnych morderców, w których pojawiają się niepokojące pytania bez odpowiedzi.