Spinning
Guido trzyma znak przed Casa Della Tires Luigiego, aby zachęcić klientów do wejścia do sklepu, kiedy Luigi przychodzi i mówi mu, żeby wymachiwał znakiem. Po tym, jak Luigi wraca do sklepu, Guido zaczyna wymachiwać znakiem, a potem nim żonglować, a nawet kręcić nim za końcówkę na swoich widełkach.