Wspólna opieka
Pierwszy serial telewizyjny wyreżyserowany przez Javiera Fessera opowiada historię Cris i Diego, którzy właśnie się rozstali, postanawiając pozostać przyjaciółmi. Sytuacja staje się jednak trudna, gdy wracają do swoich rodziców. Dziadkowie aż rwą się, by znowu traktować ich jak małe dzieci. Nieważne, że Cris i Diego oboje są po czterdziestce i mają pięcioletnią córkę, Cloe.
Pierwszy serial telewizyjny wyreżyserowany przez Javiera Fessera opowiada historię Cris i Diego, którzy właśnie się rozstali. Jako nowoczesna para, zdecydowali się na rozwód bez udziału prawników. Chcą pozostać przyjaciółmi. To jednak łatwiej powiedzieć niż zrobić, ponieważ życie bywa trudne, a rozstania jeszcze trudniejsze – zwłaszcza, jeśli musisz wprowadzić się z powrotem do rodziców, ponieważ nie jesteś w stanie pogodzić pracy z rodziną lub samodzielnie opłacać czynszu. Dziadkowie aż rwą się do pomocy wszelkimi sposobami, ale do traktowania ich jak dzieci i wtrącania się we wszystko – też. Cris i Diego mają po ponad czterdzieści lat a nawet córkę, pięcioletnią Cloe, która szybko uczy się, jak korzystać z nowo odkrytej pasji dziadków do rozpieszczania jej.