Najlepszy zawał mojego życia
Ariel Santoro to niespełniony, otyły, nałogowy palacz i ghostwriter, którego rzuca żona. Za radą swojego szefa Ariel jedzie do Urugwaju, aby oczyścić głowę i pisać. W podróż zaprasza Muszelkę, piękną tancerkę flamenco, którą niedawno poznał. Podróż i szalona noc, która kończy się na ostrym dyżurze, na zawsze zmienią życie Ariel, Muszelki i dwóch gospodarzy Airbnb.