Romeo i Julia
Baz Luhrmann stworzył oszałamiającą, niekonwencjonalną i czarującą adaptację klasycznej miłości z utworu Szekspira. Leonardo DiCaprio i Claire Danes wcielają się w role Romea i Julii, młodych, przeznaczonych sobie kochanków. Jednak czas akcji przenosi się z czasów elżbietańskich do futurystycznego miasta Verona Beach.