Wu-Tang: An American Saga
Wu-Tang: An American Saga jest inspirowany książkami „The Wu-Tang Manual” i „Tao of Wu” i oparty na prawdziwej historii zespołu Wu-Tang Clan. Serial jest osadzony we wczesnych latach 90. w Nowym Jorku, podczas szczytu epidemii kraku. Przedstawia on historię powstania grupy Wu-Tang Clan oraz losy Bobby’ego Diggsa, znanego jako RZA, który stara się zjednoczyć kilkunastu czarnoskórych mężczyzn rozdartych pomiędzy muzyką a przestępczością. Ostatecznie udaje im się zostać ku zdziwieniu wszystkich autorami typowo amerykańskiego sukcesu.
W pierwszym alegorycznym filmie sezonu widzimy, jak Dirty wciela się w postać „Dirta McGirta”.
Po zakończeniu trasy obserwujemy drogi wybrane przez kilku mniej znanych członków Wu-Tang.
W przedostatnim odcinku serialu Ghostface zastanawia się nad poświęceniami ze swojej przeszłości.