Walki rekinów
Czas na starcie rekinów w ostatecznej rywalizacji gatunków. Czy żarłacz biały zwycięży? Czy może pierwsze miejsce zajmie ktoś bardziej nieoczywisty?
Czas na starcie rekinów w ostatecznej rywalizacji gatunków. Przed nami najwspanialsze pojedynki w oceanie. Dziesięć zapierających dech konkurencji zadecyduje, który rekin będzie ostatecznie królował na otwartych wodach. Faworytem jest żarłacz biały, ale czy pokona ostronosa atlantyckiego w sprincie na 100 metrów? Czy uda mu się skoczyć wyżej niż alopias? Czy dorówna apetytem rekinowi wielorybiemu? Na pierwsze miejsce może wpłynąć ktoś zupełnie nieoczywisty.