Vince niepokonany
NIEZWYCIĘŻONY to inspirująca prawdziwa historia Vince’a Papale’a, zwykłego faceta, który pomimo przeciwności dostaje bardzo rzadką szansę, o której marzyłby każdy fan. Podobnie jak miasto, w którym mieszka, i jego ukochana drużyna NFL, Vince (Mark Wahlberg) miewał się lepiej. Ale gdy nowy trener drużyny Philadelphia Eagles, Dick Vermeil (Greg Kinnear) ogłasza otwarty konkurs i 30-letni barman, który nigdy nie grał w piłkę, dostaje szansę. Teraz Vince musi wyrobić w sobie upór i wytrwałość, aby przetrwać w świecie profesjonalnego futbolu. NIEZWYCIĘŻONY to film pełen akcji, w którym widzowie kibicują facetowi znikąd, który pomógł wzniecić ducha walki w drużynie.