Najwspanialsza gra w dziejach
Prawdziwa historia niespodziewanego zwycięstwa Francisa Ouimeta nad wybitnym golfistą Harry'm Vardonem w US Open w 1913 roku. Ouimet, wcześniej caddy, był pierwszym amatorem, który zwyciężył w turnieju.
Shia LaBeouf gra golfistę-amatora, Francisa Ouimeta. Uzbrojony jedynie w swój talent, chłopak z klasy pracującej ma pozornie niemożliwe do zrealizowania marzenie: chce zmierzyć się z najwspanialszym graczem na świecie, swoim idolem Harry'm Vardonem. Z pomocą odważnego, dziesięcioletniego caddy'ego, imieniem Eddie, Francis pokonuje wszystkie przeszkody, dzięki swojemu niezwyciężonemu zapałowi, umiejętnościom i sercu... wreszcie, rzuca wyzwanie profesjonalnemu golfiście podczas mistrzostw U.S. Open! Zanurzając się w akcji, wraz z tłumem wstrzymasz oddech w oczekiwaniu i niemal poczujesz zapach zielonej trawy. Oparta na inspirującej, prawdziwej historii, „Najwspanialsza gra w dziejach" jest opowieścią o przygodzie i odwadze, która spodoba się całej twojej rodzinie.