Mapeciątka wam pokażą
Dołącz do Panny Niani, którą Kermit, Piggy, Fazi, Zwierzak, Gonzo i Summer oprowadzają po sali (i nie tylko) w niesamowitym programie „Mapeciątka wam pokażą”. Jeśli uruchomisz wyobraźnię, możesz zrobić wszystko – tak samo jak Mapeciątka!