Miki: Historia Myszki
Myszka Miki jest rozpoznawana jako symbol radości i niewinności w każdym zakątku świata. Z dnia na dzień stała się sensacją, gdy wystąpiła w pierwszym, dźwiękowym, animowanym filmie krótkometrażowym Parowiec Willie. Przez kolejne dziesięciolecia Myszka Miki ulegała diametralnym zmianom, które odzwierciedlają zarówno niezwykłą karierę jej twórcy, jak i dramatyczne zmiany społeczne w kraju, który przyszło jej reprezentować.