Hopnięci: Odgłosy natury
Zapraszamy was do obejrzenia nagrań z przyrodniczej kamerki „Hopniętych” Disneya i Pixara, gdzie życie wokół jeziorka toczy się dalej. Nieważne, czy ktoś patrzy. To liczne godziny ciągłych, spokojnych obrazów i dźwięków. Spadające liście, płynąca woda, obijający się Buba, wygłupiający się Tomek Jaszczurek, strojący się król Karol, spełniająca marzenia Malwina oraz inni mieszkańcy żyjący pełnią życia. Tylko nie zdradźcie, że ich podglądacie.
Zapraszamy was do obejrzenia nagrań z przyrodniczej kamerki „Hopniętych” Disneya i Pixara, gdzie życie wokół jeziorka toczy się dalej. Nieważne, czy ktoś patrzy. To pełne dwie godziny ciągłych, spokojnych obrazów i dźwięków. Od brzegu przez dolinę aż po las obejrzycie spadające liście i płynącą wodę. Do tego obijający się Buba, ciekawski Tomek Jaszczurek, strojący się król Karol oraz spełniająca marzenia Malwina. Może jeszcze uda się wam zobaczyć, jak inni mieszkańcy żyją pełnią życia. Tylko nie zdradźcie, że ich podglądacie.