James Cameron przenosi występy aktorów na ekran za pomocą przechwytujących ruch kamer na podczerwień oraz takich zamontowanych dookoła głowy, które rejestrują emocje na twarzach aktorów. Jedynie wyobraźnia stanowi ograniczenie.