Skazany na wolność
Paige próbuje zaprzyjaźnić się z Malem, ale wciąż napotyka tę samą przeszkodę: jego nową dziewczynę.
Paige, Finn, Edwin i Esti są w Los Angeles i mierzą się ze swoją przeszłością i teraźniejszością.