Dzikie Indie
Seria „Dzikie Indie” ukazuje różnorodność i dramatyzm niezwykłych i zróżnicowanych krajobrazów Indii. W tej trzyczęściowej opowieści każdy odcinek poświęcony jest jednemu ikonicznemu ekosystemowi i pokazuje, jak życie funkcjonuje w każdym wyjątkowym środowisku. Pełna piękna, dziwacznych sojuszów, trudów, śmierci i nowego życia, seria ta daje widzom doskonałe miejsce do obserwowania spektakli dzikich zwierząt, które są klejnotami w koronie azjatyckiej historii naturalnej.
Spotkamy zagrożonego wyginięciem nosorożca jednorogiego, który przetrwał 37 milionów lat ewolucji.