Gwiezdne Wojny: Opowieści z Podziemi
Wejdź do niebezpiecznego, galaktycznego półświatka i w trakcie sześcioodcinkowej podróży, poznaj losy dwójki ikonicznych złoczyńców. Była zabójczyni i łowczyni nagród, Asajj Ventress, dostaje od życia drugą szansę i wymyka się śmierci z nowym, nieoczywistym sojusznikiem, podczas gdy Cad Bane stawia czoła swojej przeszłości i staje twarzą w twarz ze starym przyjacielem, a obecnie szeryfem.