Magia na opak
Nory i jej najlepsza przyjaciółka Reina zaczynają naukę w szkole dla czarodziejów, Akademii Magów. Przez swoją pokręconą magię, Nory trafia do klasy dla UDM-ów, czyli uczniów do modyfikacji z magią na opak!
Trzynastoletnia Nory i jej najlepsza przyjaciółka, Reina, rozpoczynają naukę w Akademii Magów. Przez swoją pokręconą magię, Nory trafia do klasy dla UDM-ów, czyli uczniów do modyfikacji z magią na opak. Choć nauczyciele uważają, że nietypowe zdolności UDM-ów są groźne i przyciągają niebezpieczną magię cienia, Nory i jej koledzy z klasy postanawiają udowodnić, że ich magia na opak nie jest gorsza, tylko wyjątkowa!